Spännande paket att öppna!


Vi har fått fler presenter skickade till Kelly och vi blir lika glada varje gång. Det är som en mini-julafton varje gång man får hämta ut ett paket från servicestället eller ett som redan ligger i brevlådan. Så himla spännande att öppna och vi blir så otroligt glada över att de som tagit sig tid och skickat paketen med så mycket kärlek!
 
Här ska ni få se lite fint som vi har fått till Kelly. 
 
 
Ett paket kom uppifrån Dalarna och min kusin Camilla med familj. En jättefin "Barnets bok" och en skallra och lekfilt med Barbapapa. Jättegulligt av dem!
 
 
 
 
Det här paketet fick Kelly av Inez (och hennes föräldrar Andrea och Chriss). En jättefin gul kofta från Holly and White och en urtjusig svart tutu-kjol med guldglitter. Kellys allra första kjol! Nu har hon flera fina kalas-outfits, så hon är mer än redo för fest! 
 
Tack så mycket för dessa! <3
 
 
 
 
 
Idag när JP kom in med posten la han fram ett blått postpaket utan någon avsändare på. Åh så spännande! När vi öppnade det låg dessa två jättefina bodys i, tillsammans med ett gulligt kort. Det var Janine och hennes flickvän som skickat. Åh, så glad jag blev! Att de tänkte på oss och ville skicka en hälsning till Kelly gör mig så rörd, tack snälla!
 
En rosa body med ballonger på - de känner verkligen Kellys mamma bra ;)

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0