Sista dagen på jobbet


Kan knappt tro att jag nu jobbat min allra sista dag på jobbet på väldigt länge. Kommer nog dröja ett par dagar innan det sjunkit in på riktigt och jag kan släppa tankarna på jobbet helt och hållet. Nu ska jag byta ut kallelser, inbetalningar, operationer och tidiga morgnar till avslappning, fokus inför förlossningen och förhoppningsvis fler sovmorgnar. 
 
Kommer dock sakna världens bästa jobbteam något otroligt, men jag kommer ju såklart komma förbi och hälsa på under tiden jag är ledig. Vi får dock se hur villig jag är att ta mig dit direkt efter förlossningen då "Södersjukhuset ju ändå är så nära", hehe. 
 
 
Vi avslutade mitt jobbpass med en långlunch tillsammans på en italiensk restaurang i närheten av jobbet, där de servarade både goda pastor och pizzor på menyn. Jag tog en inbakad variant som var riktigt god. Innan vi fick in maten så fick jag öppna paket (!) Så himla gulligt av dem, det var jag inte beredd på. De två paketen innehöll en jättefin "När jag var liten"-bok som man fyller i allteftersom och en supermysig filt från Polarn o Pyret, som jag blev riktigt glad för! Bästa jobbkompisar! <3
 
 
 
 
 
Fina boken - precis vad jag önskat mig till Pickis! <3

 
 
 
Såhär ser ett par av sidorna ut:




 
 
 
 
Och så var det den här urmysiga filten. Vit och ljusgrå - precis mitt i prick nu innan vi vet vem Pickis är :)



Är så glad att jag har ett så bra jobb där jag trivs så bra som jag gör. Jag har verkligen världens bästa jobbteam! Glöm inte bort mig nu när jag är borta :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0