God fredagsmiddag och Idol


Hej kompisar, freeedag idag! Ska bli så härligt med helg, speciellt med tanke på att det är Halloween i helgen. Vi började vår fredag med en god middag på panerad rödspätta, potatis och sallad (fick inte igenom min önskan om tacos ikväll tyvärr... nåväl, får försöka nästa helg igen). 
 
Eftersom jag var hemma först av oss idag så började jag med de grejerna jag är bäst på: såsom koka potatis, göra sallad och fisksåsen. Att panera rödspätta är inget jag kan skryta med att jag är duktig på tyvärr, så det lät jag vänta tills herrn i huset kom hem. Viktigt med teamwork!
 
 

 
 
Och till efterrätt blev det glass i stora lass! <3

 
 
 
Nu sitter vi och myser i soffan framför Idol. Här hejar vi på Rebecka och Liam - tror stenhårt på dem två i final i Globen om ett par veckor. Vad tror ni?
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0