Det där morgonmyset


Godmorgon finingar! Har såklart varit vaken ett par timmar redan, men jag sitter fortfarande i min strandklänning/nattlinne i soffan och myser med magen. Börjar inte förrän 12.00 idag, så jag passar på att ta en lugn morgon med no stress. Kommer nog sakna att känna de där första rörelserna i magen när jag vaknar på morgonen, det är något så obeskrivligt underbart att känna att vi precis vaknat tillsammans då jag stryker med handen över magen och säger "nämen godmorgon, min älskling". Är dock övertygad om att morgonmyset med Pickis utanför magen kommer att slå detta med hästlängder, men änsålänge är det här den mysigaste känslan jag vet!
 
 
Vecka 38 (37+2) idag och magen växer så det knakar <3
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0