Fyra dagar över


Hej och hå! Då har vi gått fyra dagar över tiden - men det känns som fyra veckor... Försöker hålla humöret uppe här, även om det är ganska slitsamt. Har provat både ananassmoothie och efter ytterligare tips om hallonte så drack jag två stora koppar imorse, i hopp om att det ska sätta igång förlossningen. 
 
Gjorde även det Anna tipsade om och ställde mig och tvättade fönsterna vid balkongen/soffan för en stund sedan. Det är två stora fönster, ett lite mindre, samt ett balkongdörrsfönster. Gjorde dock endast insidan eftersom det spöregnar ute och jag inte har någon lust att ställa mig på balkongen och bli dyblöt. Aningen för trångt att öppna fönsterna (de öppnas inåt) och tvätta dem inifrån eftersom soffan står där, så får helt enkelt fortsätta med utsidan en annan dag. Vi får väl se om detta gjorde susen, för Anna satte det igång efter bara ett par timmar :) Håll era tummar också!
 
 
Ikväll väntar tacosfredag och mys framför Idol. Hoppas naturligtvis att vi får skippa Idol för att vi redan åkt in till BB, men vi får väl se. Hejja bebis, kom ut nu! <3
 
 
 
Bild tagen igår innan jag gick och la mig - vecka 41 (40+2) alltså. Getting big!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0