Fått paket!


Igår fick jag paket hem till dörren. Skulle egentligen fått det tidigare, men eftersom vår brevbärare tydligen har lite svårt att läsa så hade det delats ut till vår granne (andra gången det händer med just paket), men det är ju tur att vi har ärliga och hederliga grannar som kommer över och lämnar det till oss när det hamnat fel. 
 
Hursomhelst, det var ett paket från min kusin Camilla. Hon var ju inbjuden vip-bloggare på UnderbaraBarn-mässan för ett par veckor sedan och fick då massor med produkter från olika företag i sina goodiebags. Men det var mest för lite mindre barn och eftersom hennes barn börjar bli lite större nu så fotade hon av allt och frågade om det var något av det som jag skulle vara intresserad av. Jag pekade ut lite saker och så skickade hon hem dem till mig, himla gulligt av henne! Tack för det!
 
 
 
En nappflaska från Twistshake och fyra napphållare från Geggamoja.
 
 
 
 
En mysig gosekanin och en jättehärlig "vagn-vante". En sådan som man trär på på handtaget på vagnen och så stoppar man in sina händer där i. Håller en varm genom höst- och vinterpromenaderna. Hade faktiskt tänkt köpa en sådan, så det passade ju perfekt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0