En unge i minuten och kärleksmums


När jag nu går runt härhemma i väntans tider, så gäller det att hitta på saker att göra så man inte dör av trisstess. Jag passar på att vila, jag tittar på serier och jag läser böcker. Häromdagen ställde jag mig även och bakade kärleksmums - något av det godaste jag vet i bakväg! 
 
Jag har inget eget recept som jag går på utan brukar oftast googla fram det bästa recepten för varje gång jag bakar. Sen lägger jag till och tar bort lite enligt min egna smak. Jag snålar exempelvis aldrig med glasyren när jag bakar. Ska det vara så ska det vara, tycker jag! Jag har ju aldrig smakat på en kopp kaffe i hela mitt liv, men älskar både doften av kaffepulver och att ha med det i bakning - en av de godaste glasyren jag vet är den med kaffesmak som man har på kärleksmums. 
 
 
Ska ta mig en bit nu och fortsätta mitt seriemaraton av "En unge i minuten" för att peppa mig själv. Wow, vad jag ser fram emot vår förlossning - är så himla taggad!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: felicia

Så gott det ser ut :)

Saknar min förlossning ibland, så häftigt att föda barn! Lycka till när det är dags :)

Svar: :) Tack, jag är så taggad!
tessiesan.blogg.se

2016-11-08 @ 15:20:47
URL: http://feliciaholmgren.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0