Beräknad förlossning på måndag


Det är ju väldigt vanligt att man som förstföderska ofta går över tiden, men jag har hela tiden haft en känsla av att vi kommer föda tidigare än beräknat. Jag vet inte varför riktigt, men jag har inte haft bilden av att jag sitter och väntar och väntar på "övertid". 
 
Nu börjar vi dock närma oss beräknad förlossning som är på måndag (14:e november) och än har jag inte känt att det är på gång. Jag hade ju gissat på att vi skulle få träffa vår lilla älskling redan igår på vår årsdag - för det skulle vara "så typiskt" vårt barn att komma på någons dag (JP och jag fyller ju år på samma dag t.ex), men icke. Verkar inte bli idag heller, så vi får helt enkelt se. På söndag är det ju farsdag och det skulle ju vara en väldigt fin present att få ge till JP <3
 

När tror ni?
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi väntar med spänning! Jag gissar återigen på den 18:e men hade förhoppningar på idag! :)

Svar: Hihi, ja nu är det spännande! Världen stannar upp så fort det känns något speciellt från magen, men än har det inte blivit något mer än så. Vi får se när det händer helt enkelt! :D
tessiesan.blogg.se

2016-11-11 @ 23:00:17
URL: http://littlestarjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0