Att få ge paket


Idag fyller mina söta gudson Elias 2 år och har egentligen kalas nu på dagen, men eftersom jag är så trött i både kropp och knopp så orkade jag inte vara med på det. Har svårt att orka med att vara vaken som det är och att då sitta i ett rum fullt med sockerkickade barn under flera timmar hade bara inte gått. Så vi åkte hem till dem en snabbis nu på förmiddagen innan kalaset skulle börja för att önska grattis och lämna ett paket till födelsedagskillen. 
 
Jag älskar ju själv att få paket, men tycker att det är minst lika kul att få slå in sådär lite extra och ge paket till andra. Jag blir så himla glad och varm i kroppen av att få ge till andra. Speciellt när de blir sådär glada och lyser upp som solar. Elias är tokig i fordon av alla slag och Lego Duplo har tydligen blivit en stor favorit därhemma, så han fick ett flygplan med tillhörande pilot i just Duplo och blev jätteglad. Jag fick ett stort "Taaack!" och en slängpuss i dörren när jag skulle gå <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var även förbi Moa-lee en kort stund för att lämna hennes något försenade 30-årspresent. Den har legat inslagen i bokhyllan ett tag nu, så jag kände att det var på tiden att hon fick den nu. Jag vet att hon gillar dödskallar och smycken i silver, så hon fick ett par silverörhängen med dödskallar från Rock by Sweden av oss. Tror det var mitt i prick! :D

 
 
 
 
Såhär tjusiga påsar låg paketen i. För visst är ju inslagningen halva presenten? Älskar sånt här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0