1 vecka gammal idag!


Idag blir vår lilla gosa 1 vecka gammal. Vad konstigt det låter, har hon bara varit här med oss i 7 dagar? Jag minns ju inte hur det känns att vara utan henne, hon är det mest underbara man kan tänka sig och jag saknar henne om jag så bara är på toaletten. 
 
Nu ligger hon här bredvid mig i babynestet som farmor gjort och vaknar sakta men säkert upp till en ny dag. Det är JPs första dag tillbaka i skolan och Kelly och jag har därmed vår första dag tillsammans - bara vi två. Det är visserligen endast en halvdag, då vi ska iväg på läkarbesök på eftermiddagen, men det ska ändå bli mysigt att få hela morgonen och förmiddagen för oss själva - även om vi redan saknar pappa <3
 
 
 
Vår duktiga lilla tjej som tagit blodprov häromdagen, därav plåstret. Skrek inte ett knyst, det var endast underläppen som började darra lite, men inte mer än så. Riktigt duktig barnmorska som la nålen också.
 





Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Men så liten och söt 😊

Svar: Taack! Ja, vi är helt kära! ❤️
tessiesan.blogg.se

2016-11-29 @ 14:09:56
Postat av: Camilla%20kusin

Så himla söt 😍

Svar: Taack! Visst är hon underbar? ❤️
tessiesan.blogg.se

2016-11-29 @ 22:48:16
URL: http://www.tiobarnsmamman.se
Postat av: Camilla kusin

Vart lite knas med rubriken haha lite som inte skulle vara där 😊

2016-11-29 @ 22:49:07
URL: http://www.tiobarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0