Vi myser under täcket


Idag har vi inte gjort många knop härhemma, Kelly och jag. Gick upp med JP imorse och la oss då i soffan och ammade, sen somnade vi en stund. Åt lite frukost framför Nyhetsmorgon när jag vaknade igen, sen har det varit lite tvätt och disk att ta hand om men mest av allt har vi bara myst under täcket i soffan. 
 
Det är klart att det är mysigt att ha över folk som vill hälsa på Kelly, men det tar även på krafterna. Jag speciellt, måste få till lite sömn sådär mitt på dagen eftersom jag är vaken hela nätterna (i stort sett), och det blir ju såklart inte av när vi har folk här. Just nu är det ju en sådan intensiv period med alla som vill komma och säga hej, men om ett par veckor har det nog lugnat ner sig lite. Därför är det skönt med helt lediga dagar såhär där vi kan få vila upp oss i lugn och ro.
 
 
 
Imorgonbitti har vi tid hos BVC igen, tror de skulle kolla reflexer, vikt och längd, samt synen. Så spännande att få följa hennes utveckling. Vi tycker ju redan att hon är en superbebis! <3
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0