Sömnlösa nätter


Phew, vår lilla gosa har verkligen testat mig både i natt och resten av dagen idag... Har sovit max en halvtimme i streck det senaste dygnet, vet knappt vilken dag det är längre. Försöker sova när hon sover, för att ta igen lite sömn, men hon har inte sovit särskilt långa pass åt gången idag så vi har då slumrat till och vaknat cirka tvåtusen gånger istället. Och jag känner mig lika förvirrad och disorienterad varje gång, hehe.
 
Imorgon är JP hemma med oss så då hoppas jag på att få lite mer sömn, iallafall nu under natten. Vi ska till BVC imorgon på förmiddagen och sedan kommer Rickard över på lunch. Sen får vi se om vi hinner kolla på julgran, skulle vilja klä den innan helgen - åh som jag har längtat! Har en stor Ullaredspåse full med alla dekorationer som bara väntar på att få hängas upp i granen. Ska bli så mysigt med Kellys allra första jul! <3
 
 
 
 
Här ligger hon nybadad i ny pyjamas i min famn. Min lilla älskling, om du bara visste hur mycket jag älskar dig! Nu håller vi tummarna för en lugnare natt och mer energi imorgon.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0