Rosa prinsessdröm


Vi har varit väldigt bortskämda med att få fina saker till Kelly. Både av vänner och familj som varit här på besök, men också i paket hemskickade med posten. Vi blir alla tre väldigt glada för den omtanken och tackar allra ödmjukast för det! Har inte hunnit fota av allting, men jag tänkte att jag skulle göra det framöver och visa er en del av det.
 
Tänk att jag gått runt och haft den här drömmen om att få köpa rosa tyllkjolar till en dotter en vacker dag - och nu är det precis det vi har landat i. Det har ju varit en livslång dröm för mig att få en dotter och att hon skulle få heta Kelly har varit bestämt sedan länge. Trodde aldrig att min förstfödda skulle bli just en tjej dock, man vågar inte riktigt tro på det när det har varit en dröm så länge. Hade naturligtvis blivit minst lika lycklig för en pojke (var ju helt säker på att Pickis var en pojke och jag var världens malligaste blivande mamma), men att just få en flicka som första barn var en hemlig dröm jag haft. Jag själv ville så gärna bli storasyster när jag var liten och så blev det aldrig, så nu får jag chansen att ge den gåvan till vår dotter! 
 
 
 
Här har vi prinsessdrömmen Kelly fick av Moa-lee och hennes familj igår. Köpt i London tydligen, så det kändes ju extra speciellt. Mimmiklänning med rosa tyllkjol och guldglittriga detaljer - och kolla in lackskorna! <3
 
Nu är Kelly redo för sitt allra första kalas!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0