Myslördag med mina älsklingar


Ikväll kör vi myslördag för hela slanten härhemma. Som ni ser har vi fått upp en hel del julgrejer nu, så mysfaktorn är redan hög! Har en helt full Ullaredspåse full med bara pynt till granen, men den kommer vi vänta med lite i år. Förra året köpte vi hem granen alldeles för tidigt och den hann börja barra lagom till julafton - det misstaget vill vi inte göra om i år.
 
Har tänt lite ljus och tittar på Harry Potter just nu, det är ju något riktigt juligt med Harry Potter-filmerna. Brukar alltid köra marathon med alla delar under julen varje år, och de går ju alltid på tv både innan och efter julen, så det är svårt att missa dem.
 
 
 
 
Såhär mysigt har mina två älsklingar i soffan. Hjärtat går nästan sönder av kärleken jag har till dem två! <3
 
 
 
 
 
 
Tomten har fått komma upp ur sin låda och sprider nu återigen ljus med sin lykta <3
 
 
 
 
Även tomtarna i fönstret är redo för en till jul i huset!
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni också har en mysig lördagkväll, vi hörs mer imorgon! <3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0