Mer besök till Kelly


Idag hade vi finbesök igen, den här gången av Frida och Wille. Det var egentligen tänkt att min morbror, min kusin och Benke skulle komma tidigare på förmiddagen idag också, men eftersom de inte hade hunnit bli friska från diverse förkylningar än så bokade vi om vår träff. Vågar inte låta Kelly träffa någon som är sjuk just nu med alla förkylningar och RS-virus som cirkulerar för tillfället. Den risken minimerar vi gärna.
 
Otroligt kul att Frida och Wille var friska och glada och ville komma och hälsa på vår lilla gosa iallafall. De var jätteförväntansfulla då det var första gången de någonsin träffat en så liten bebis. Kelly är ju inte ens två veckor gammal, så hon är ju bara en liten plutt <3
 
 
Hon brukar vara rätt så vaken och pågång sådär mitt på dagen, men idag var hon inte det minsta intresserad av att showa, så hon sov igenom hela mötet. Bortsett från att vilja amma två gånger, sedan somnade hon om igen. Hehe. Tur att vi kommer träffas betydligt fler gånger i framtiden, så det kanske inte gjorde så mycket att första mötet blev ett sovande ett. 
 
 
Hann med en snabb bild i hallen innan de skulle gå, där hon hälsade högljutt på Frida :)
 
 
 
 
 
 
Fina presenter fick hon också; en jättegosig snuttefilt och ett par urgulliga tofflor med kossor. Hon tackar och bockar så mycket! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0