Julkort


Vi har hittills fått två julkort i år. Jag älskar julkort, det är en så himla mysig tradition tycker jag. Man måste inte gå all in och scrapbooka egna julkort med A4-meterlånga hälsningar (även om det är mysigast), det räcker med ett vanligt vykort med julmotiv på och en liten hälsning. 
 
Vi har skickat julkort varje år sedan vi blev tillsammans, men i år är det extra speciellt eftersom vi nu är en liten familj på tre personer som skickar det tillsammans, så vårt julkort är extra fint i år. Vill dock vänta en stund med att visa upp det här, ifall någon av de som vi skickat till är härinne och kikar. Men om ett par dagar när vi hoppas att de flesta fått sina kort så ska jag visa er! Tror jag räknade dem till 23 stycken i år, undrar hur många vi får tillbaka, hehe.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag håller helt med dig, älskar att få julkort! Dock brukar jag bara få av 2 personer.. Men jag har själv gjort egna i år nu när vi också är 3 st (:

2016-12-16 @ 18:04:20
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0