Gosan växer så det knakar


Hej och godmorgon! Kom hem från BVC för en stund sedan, var där för att väga och mäta och så fick hon träffa läkaren som kollade närmare på reflexer, syn och alla leder. Allt såg hur fint ut som helst och det var en riktigt glad liten tjej som firade av en hel del leenden mot doktorn där hon låg. Hon växer så det knakar och vi blir så malliga över hennes framsteg! Hon är ju hela fyra veckor gammal idag! <3
 
 
Bad pappa visa upp hennes nya söta kläder med tillhörande kattmössa innan vi skulle gå. Så himla sött att alla mössor och luvor har öron på sig - det vill jag också ha på mina :)
 
 
 
 
 
Nu har JP åkt iväg och Kelly och jag har dagen för oss själva. Tänkte passa på att slå in de sista julklapparna och fixa lite smått inför julafton (som är om fyra dagar!?), sen tänkte jag sätta på Tomten är far till alla barnen. JP hatar den filmen, men det är en så himla underbar och julig film för mig, så den måste jag se varje år. Får passa på nu när han inte är hemma.
 
Hoppas ni har en mysig tisdag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0