Låt mig presentera:


Min kompis Design-Jenny har nyligen startat ett eget företag, en hemsida som riktar in sig på bh:ar i större storlekar. Hon är precis i startgroparna, men jag tycker ändå att hon kommit igång fint. Vi har båda samma problem med att hitta snygga bh:ar i större storlek - som inte ser ut som tant-bh:ar och hon bestämde sig för att lösa problemet själv med Stellasina.se

Jag var supernyfiken på den nya hemsidan och när de slog upp portarna så var jag snabb med att gå in och kika. Hittade en superfin balconette-bh som jag genast beställde hem. Fick hem den snabbt och enkelt och den satt som en smäck. Det är inte ofta bh:ar beställda från nätet gör det, så jag blev otroligt glad! Hejja dig Jenny!
 
 

Jag frågade ifall jag kunde få ge er lite rabatt och det fick jag! Ange koden "tessiesan" i varukorgen för fri frakt fram till den 20:e februari. Så in och fynda nu! Puss <3
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0