En fredagkväll med Bill och Bull


Jag hade ett önskemål om att gå till Åhlens city för att kika lite på solglasögon, så vi valde ett ställe i närheten där vi satte oss och tog ett glas vin. Vi gick till Wokhouse där på Regeringsgatan och jag kände knappt igen stället, det har blivit jättefint. När jag jobbade på Glitter så gick Anna och jag dit ganska ofta för en aw direkt efter jobbet, då var det mer likt koh pangan med lite trähyddekänsla över det hela.
 
Ett glas blev två, som blev tre... som fick räcka. Vi skulle ju faktiskt ta en tidig fredagkväll. Men det var väldigt mysigt att få umgås litegrand sådär privat, man hinner ju aldrig riktigt prata-prata på jobbet.
 
 
 
 


 

Efter att vi blivit lite på pickalurven så gick vi iväg till Åhlens för att kolla på solglasögon som jag ville. Var först inne på ett par Ray ban aviators, men blev lite kär i dessa mörkbruna istället. Bestämde mig för att gå hem och sova på saken och bestämma mig idag. Ska dit en sväng med JP om en stund och klämma lite till.



När vi kände oss nöjda med solglajjstittande och vi precis skulle gå igenom spärrarna vid centralen för att åka hem så stannade jag upp. "Fan Cissi, är inte du hungrig?" Hon tittade på mig och sa "Jo.." Så då vände vi på klacken och gick iväg och åt lite middag tillsammans.
 
Såhär kul att det bli då...
 

Kom hem i lagom tid till fredagsfilmen började, men jag somnade efter ett par minuter ändå...
 
Ska bara vakna till lite, sen bär det av till stan en snabbis för fortsatt klämmande på solglasögon, sen måste vi börja fixa oss för ikväll är det ju dags för 60-årskalas igen. Vi hörs lite senare!
 


Kommentarer
Postat av: bella

Mysigt :D

2015-02-28 @ 11:07:38
URL: http://rememberthiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0