Mina fötter tackar och bockar


Ni vet ju hur mycket jag älskar människor som lyssnar och tar in vad man säger. Någon som inte bara hör utan också lyssnar och i vissa fall hittar på något som kan lösa ditt problem eller överraska med det du pratat så mycket om.
 
Sen vet ni ju också hur mycket jag hatar att frysa - hur arg jag kan bli av att vara kall om fötterna. Ni kan ju heller inte ha missat hur dåligt mina skor fungerar när det gäller att värma mina fötter...
 
Min plan idag var att hitta ett par varma skoinlägg (försöker tänka ekonomiskt och inte rusa iväg och köpa ännu ett par skor), men mitt i lunchen så plockar Moa-lee upp dessa. "Här får du en liten present!" Jag såg inte vad det var först, men förstod sedan att det var ett par supervärmar-skoinlägg. Man kan använda dem som vanliga inlägg eller så aktiverar man de där påsarna på något vis och så blir fötterna varma och gosiga. 
 
 
 


 
Hur gullig är inte hon? Hon hörde att jag går runt med isbitar till tår och skaffade mig dessa. Sånt älskar jag! En så fin gest uppskattas så otroligt mycket! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0