Då börjar vi VÅR semester


Idag när JP kom hem från jobbet så kunde vi på riktigt fira in semestern. Jag har ju redan varit ledig i en vecka, men den riktiga semestern börjar ju såfort vi har den tillsammans! För att fira så grillade vi middag och åt den ute på uteplatsen och sörplade på hallon/vattenmelondrinkar som jag gjort. Börjar bli ett riktigt proffs på de här alkoholfria sommardrinkarna nu!
 
Nu på kvällen har vi packat. Man glömmer lätt hur lång tid det kan ta. Även om jag hade det rätt så förberett med det mesta i vikta högar, så tog det tid. Det är egentligen inte kläderna som tar tid att packa, det är allt smått. Schampo, balsam, nagellack, mobilladdare, hårklämmor, borste, sjalar... ja ni vet. De där småsakerna som man bara måste ha med sig, men som man lätt kan glömma om man inte tänker efter. Nu har jag iallafall stängt väskan helt och vikten stannade på 19.3 kg. Det är max 20 kg man får ha med sig. Att det alltid ska vara sådär på håret...
 
 
Min kusin ska vara husvakt under tiden vi är borta och det är vi så glada för! Har ju en del blommor som behöver kärlek även när vi är borta :) Får se hur mycket jag kommer komma in här och säga hej när vi är därborta, men ni kommer definitivt kunna följa med mig på Instagram, där kommer jag uppdatera flitigt (Tessiesan).
 
 
 
Såhär mysig start fick vi hursomhelst på vår gemensamma semester:
 
 








Hoppas ni har det härligt i sommarsolen - vi hörs om ett tag igen (och garanterat på Instagram), puss så länge!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0