En halvtimme


Hoppsan, hejsan. Slutade 16.30 idag (vilken skillnad det är att "få gå en halvtimme innan") och åkte iväg till Centralen på vägen hem för att kika lite i affärer. Gled in på Zara och hittade mig en ny vit blus med guldpaljett-detaljer. Låter lite tacky nu hör jag, men det är den verkligen inte. Den är väldigt söt och smakfull. Det var dock 25km kö till provrummen och det orkade jag verkligen inte med, så prova får jag göra hemma istället. Hoppas den sitter som jag vill.
 
Efter lite strosande i butiker mötte jag upp min plutt på sushistället vid oss för middag. Kommer verkligen sakna det stället när vi flyttar. De har hjälpt oss mätta våra magar till middagar, bakisdagar och otaliga picknickar i Vasaparken med deras mat i alla dessa år vi bott här - godaste sushin i stada!
 
JP åt sushi och jag tog min egna specialare - Yakisoba med kyckling och cashew. Så himla gott!
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Mums!

2015-09-30 @ 20:42:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0