Nästa vecka börjar semestern


Sådääärja, då har vi tisdagen avklarad också. Nedräkningen mot semestern börjar äntligen ta fart. Tre små dagar kvar, sen går vi på semester i fyra långa veckor, det ska bli så otroligt härligt! Vi börjar semestern med en mini-roadtrip till Göteborg. På tisdag tar vi hyrbilen ner till Göteborg, checkar in på hotellet som låg lite utanför smeten och så tar vi en heldag på Liseberg. HALLÅÅÅÅ vad roligt det ska bli! Det är min allra första gång där och alla jag nånsin pratat med säger att det är miljoner gånger roligare än Gröna Lund och jag äääälskar Grönan så nu får vi se om JP lyckas dra mig därifrån när parken väl stänger.
 
Efter att ha åkt karuseller tills vi spyr sover vi en natt på hotell och kliver sedan upp tidigt morgonen efter för att åka till destination nummer två - Ullared! Hur kul? Jag är helt pirrig i magen ska ni veta! Där ska vi strosa runt från öppning till stängning och sen åker vi hem till Stockholm igen.
 
Ett intensivt dygn alltså.
 
Men det gör inget, för när vi kommer hem igen så är det mañana mañana för hela slanten. Med sovmorgon, cykelturer, sola och bada... ja, ni vet. Semester-mode helt enkelt. Tills vi åker till Spanien och sedan Gotland - då blir det full rulle igen. Tycker det blir en lagom blandning av allt man vill göra på sommarsemestern. Åka utomlands till solen, uppleva svensk sommar, ha mycket skoj inplanerat men också ett par lugna stunden där man får tid att andas ut och ladda batterierna. Det blir bra det.


 
 
 
 
Hohohoh hihiihhi *emoji med hjärtögon* och eventuellt en *apa som håller för ögonen*
 
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Köp biljetter till Liseberg på internet dagen innan!
Mycket smidigare plus att du får välja tre attraktioner att
Gå före i kön. BÄST!

Svar: Åh! Tack för tips! ❤️
tessiesan.blogg.se

2015-07-02 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0