Inte ge upp


Känner mig jätteduktig. Har suttit exakt hela dagen med plugg och även om jag känt för att slänga in handduken ett antal gånger idag pga tristess, så har jag fortsatt. Duktig tjej! Det gäller att inte bli distraherad av alla sidospår som finns. Det är särskilt utmanande när man har nära till både Facebook, bloggar och serier eftersom man sitter vid datorn. Men idag klarade jag mig bra ifrån det! Hejja!
 
Den här tentan är by far den tråkigaste hittills, så det vore surt att få skriva omtenta på den. Ni får gärna hålla tummarna för mig imorgon! Det brukar ju gå så bra då! 10.00 smäller det.
 
 
Tänkte fortsätta min måndagkväll med nya avsnitt av CSI och påskmust. Har ni köpt hem det än?
 




Kommentarer
Postat av: Fanny

WOW! Väldigt duktigt gjort, jag hade också svinsvårt att plugga när bloggar och andra roligheter fanns ett klick bort.. Det var sällan som jag klarade att endast plugga.

2014-04-01 @ 10:20:29
URL: http://fannykarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0