Älska mer


Den här veckan går i kärlekens tecken - rakt igenom. Pride! Visst är det väl en självklarhet att man ska få älska vem man vill? Att man ska slippa bli uttittad för att man håller den man är kär i i handen? Kunna berätta om sin partner för sina föräldrar? Ha samma rättigheter som alla andra?

Det är tyvärr inte en självklarhet för alla. Inte ens idag 2013. Därför är den här veckan så otroligt viktig! Detta är verkligheten och ingen är stoltare än jag över mina vänner som vågar stå för sina känslor och sig själva. Störst av allt är kärleken!


Nu ska jag ut i Pridekvällen och fylla den med ännu mer kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0