Röda rosor och vita liljor


Igår firade ju JP och jag nio år tillsammans, men eftersom vi ju kan få Pickis vilken dag som helst så hade vi inte bokat in något speciellt den här dagen. Mer än att äta något gott och pussa lite extra på varandra. Jag fick inte välja tacos eller enchiladas (hehe, han känner mig), så då önskade jag mig köttfärsås och spaghetti - var himla länge sedan vi åt det. 
 
Han kom förresten hem med mina favoritblommor, min fining! Röda rosor och vita liljor, kan det bli mer romantiskt? Blev så glad för dem!
 
 
Vi fortsatte sedan vår kväll med tända ljus och spännande film i soffan. Jag brukar få ligga i hans knä med mitt huvud, men vi måste byta sida lite då och då, för efter en stund värker det i revbenen på mig av att ligga på en och samma sida under en längre tid. Det är tungt att vara höggravid, hörrni ;)
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0