Fredagsbukett


Även om varje dag är som fredag just nu så är det ändå något lite extra speciellt med just fredagar. Jag lyxar fortfarande till det med fredagsblommor för att fira in helgen, det gör ju mig så glad! Nu fick jag visserligen en jättefin bukett på vår 9-årsdag i torsdags, men man kan aldrig få för mycket av fina snittblommor ju!
 
Gjorde en egenkomponerad bukett med fushiarosa rosor och de här som ser ut som små kålhuvuden, dom är så himla söta. Blev en fin bukett, tycker jag.
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0