Dags att slå in julklappar!


Med endast 14 dagar kvar till julafton kände jag att det var dags att börja slå in lite julklappar. Vi kommer fira julafton tillsammans med min sida av släkten i år, vi ska vara hemma hos oss. Men innan de kommer så ska vi åka över till JPs föräldrar och träffa den sidan också, det gör vi på förmiddagen där. Det är därför viktigt att lägga alla inslagna klappar i rätt påse, så man inte råkar få med sig fel klapp till fel sida av familjen. Men jag har koll så det blir rätt!
 
Jag älskar ju att slå in paket, har därför alltid flera olika fina julklappspapper och väljer bland olika julsnören och rosetter för att få till de allra finaste paketen. Eller ja, de blir kanske inte de allra finaste alla gånger, men de är alltid inslagna med kärlek!
 
 
 
Såhär såg en del av påsarna ut innan inslagning.
 
 
 
 
 
Och här har vi under tiden. Hade givetvis på Amy Diamonds julskiva i bakgrunden under tiden - den lyssnar jag på varje jul när jag slår in klapparna, det är riktig julkänsla för mig <3

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0