Kick-off med jobbet!


Äehmen lägg av vad dåligt jag mår. Var ute på kick-off med jobbet igår och idag mår man som man förtjänar... Är ju inte 20 längre, om vi säger så. Fick avboka lunchen med Aphrodite för jag orkade inte röra mig en meter till. Idag har jag då legat raklång i sängen (förutom en snabb visit till Buttericks - som förövrigt var det jobbigaste en människa kan göra i dessa Halloweentider) och tyckt synd om mig själv. 
 
 
Vi började hursomhelst vår fredag med utbildning och fortsatte med genomgångar av olika områden på jobbet. I slutet blev det rejäl korvstoppning, men så blir det ibland. Alltid roligt att lära sig nya saker och mer om det man redan kan, men när det är mycket nytt så får man helt enkelt göra sitt bästa bara. 
 
Vid femtiden bytte vi om från klinikkläder till blusar och klänningar och så dukades det fram lite fredagsbubbel istället. Så himla mysigt att få prata annat än jobb med sina arbetskamrater och SOM jag trivs med det här gänget!
 
 
 
 
 
Vi hade bokat bord på Supper och lät servitrisen välja ut sina favoriter till oss och så delade vi på alltihop. Det var allt från melon-och räk-ceviche, tonfisk, minitacos med friterad räka, fem-timmars-långkok med nachochips... Ah, allt var hur gott som helst. Riktigt roligt att få prova så många olika rätter som man aldrig skulle laga själv hemma. 
 
 
 
 
 
Här har vi hela gänget :)
 
 
 
 
 
Den här bilden hittade jag i mobilen dagen efter. Det var väl ungefär här det blev lika suddigt som på bilden. Fick för mig att hallon och lakritsshots var the way to go. Trodde jag hade lärt mig att inget gott kommer ur shots...
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0