Kalas för min stora tjej


Kom hem för en liten stund sedan och är helt slut. Har varit på 7-årskalas för min stora tjej Emma idag och fick agera lekledare för tio sockerkickade ungar... Så ni förstår kanske om jag är en aning trött just nu, men är ändå glad. Det är alltid lika kul att se henne springa runt glad med massa kompisar. Min lilla stora tjej <3
 
Kunde inte bestämma mig för bara en present, så det blev fyra. Men hon är ju mitt hjärtegull och då blir det lätt så att jag skämmer bort henne litegrand :)
 
 
 
 
 
 
Alla barn - stora som små - fick djurmasker som man var tvungen att gå runt i hela dagen. Inga konstigheter alltså. JP fick vara skunk, eller grävling.. eller panda. Det var inte riktigt någon som visste vad han var. Jag fick vara mus, tills vi insåg att jag faktiskt var en hare. Det var lite småklurigt alltså.
 
Det var lättare att se vad brorsan skulle föreställa iallafall...
 
 
Lillsmulan och jag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0