Suck it sugdag


Usch, vet inte vad det är med mig idag, men jag har inte haft någon bra dag alls hittills. Det har varit en riktig sugdag faktiskt. Jag vaknade och trodde att jag hade en lugn, härlig allt-flyter-på-dag, men den blev tvärtom. Inget har gått som jag vill. Jag har gjort saker fel, sagt saker fel, fumlat och tappat saker. Får inte fram de sakerna jag vill säga, kan inte formulera några vettiga meningar och känner mig allmänt sämst idag.
 
Jag antar att vi alla har sådana här dagar och idag är det tydligen min tur. Vilket suger. Speciellt när man kunnat ha en superonsdag med långledighet att se fram emot. Får hålla tummarna för att det kanske kommer då...
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0