Godaste lasagna i stada


Middag hos svärföräldrarna ikväll. Valde en mycket fin blus som jag fick utav Jessica. Hurra för henne!!

Det blev vad jag hoppades på, JPs mammas himmelskt goda lasagne. Det är den godaste lasagnen jag nånsin har ätit, och jag hoppas att jag själv kan laga en lika god en dag.

 

Jag har provat på att laga det vid två tillfällen och det har aldrig blivit något vidare. Men sen har jag inget tålamod när det gäller att laga mat. Och vad jag har förstått så är hemligheten bakom en riktigt god lasagne tid. Att koka länge, lager på lager. Jag tröttnar lätt och tar genvägar.

 

Men jaaa. Här är jag. Och världens godaste lasagne.

 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin blus! Passade dig perfa ;)

2012-12-30 @ 22:17:49
URL: http://buppan.blogg.se
Postat av: Tessie

Tack sötnos! Ha ett fantastiskt nyår nu, så ses vi om några dagar.

2012-12-31 @ 12:54:22
URL: http://tessiesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0