Afternoon nap och SKAM


Det tog på krafterna att plocka undan julen, det är alltid mer än vad man tror. Det går ju alltid snabbt när man ska fram med allt, för det är ju klart roligare. Då hittar man prydnader man glömt att man har och allt känns så kul - förväntningarna ligger i luften! 


Att plocka ner allt igen är ju endast ett måste. Ett barrigt måste. Fy för allt granbarr alltså!



Nåväl, Kelly passade på att ta en afternoon nap medans vi fixade det sista igår. Så himla gosigt! Älskar de här byxorna med volanger på rumpan, fick lära mig att det heter ankstjärt tydligen. Lika gulligt det. 

Nallen Sebastian är med också!




När vi hade röjt undan det mesta på mellanvåningen gick vi alla ner till bottenvåningen och in o biorummet. JP och Kelly satte sig och spelade något nytt spel på ps4 och jag tog min första tur på löpbandet efter förlossningen. Vill inte överanstränga mig såhär nu i början, så tog det lagom lugnt. Gick iallafall i 40 minuter i stadig takt med P3 Dokumentär i lurarna - var helt svettig när jag var klar. Skönt!



Framåt kvällen tände vi lite ljus och dukade fram Cola Zero och proteinpudding (new obsession!) och tittade på SKAM. Har precis börjat på säsong 3, vill aldrig att den ska ta slut! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0