Fredagsbuketten


Eftersom jag kände mig mycket gladare idag efter två dagar med lite depp, så gick jag med bestämda steg och köpte lite fredagsblommor direkt efter jobbet. Nya fräscha snittblommor är ju något som gör mig så glad, så det är något jag alltid vill unna mig varje fredag. 
 
Idag blev det lite olika blommor i rosa nyanser. Köpte en bukett som gick i rosa och vitt och så köpte jag en separat bukett med nejlikor. Sedan tog jag isär dem och gjorde lite nya konstellationer. Som ni vet gillar jag att göra småbuketter och placera dem på lite olika platser härhemma och så gjorde jag även nu. En lite större bukett i Klong-vasen, en lite mindre som fick stå bredvid på bordet, sen gjorde jag två små minibuketter till badrummen också men de tog jag aldrig någon bild på, så ni får helt enkelt tro mig bara. 
 
 
Hoppas ni har en mysig fredagskväll - nu inväntar vi första fredagsfinalen i Idol, JP och jag (och en väldigt sprattlig Pickis i magen <3)
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0