Liljekonvalj <3


Äntligen kom värmen tillbaka, så himla härligt! Man blir ju genast på ett så bra humör såfort solen skiner och man slipper kalla vindar. När jag kom hem från jobbet gick jag direkt ut på uteplatsen och la mig i soffan. Solen brukar gå ner bakom träden sådär på kvällen, men jag hann ligga och sola ansiktet innan den försvann helt. Tänk så härligt ändå, hade vi bott kvar i grottan (Läs: lägenheten i stan) så hade man bara gått in där i mörkret och väntat på att det blev kväll. Nu kan man (och hinner man) njuta av sommaren på ett helt annat sätt - även på vardagarna.
 
Påvägen hem går man igenom ett litet skogsparti (såfort man går in där så ser man vårt hus längst bort, så det känns aldrig läskigt) och idag stannade jag till för att plocka med mig en liten bukett med liljekonvalj. De doftar ju ljuvligt. Syrénbuketten hade hunnit bli lite trött, så nu var det dags för en ny bukett <3
 
 
 
 
Nu ska vi fortsätta med Game of Thrones och popcorn, ha en trevlig måndag hörrni!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0