Härligt med ledig helg


Hej mina små kycklingar, äntligen är det fredag! Har ni någon fredagsfeeling? Det har jag, eller jag är iallafall riktigt glad att få ta helg nu. Det har varit en lång dag idag, så nu förtjänar jag lite fredagsmys med min plutt härhemma! Vi möttes upp vid tåget och så gick vi och handlad middag till ikväll och frukost till imorgon, sen tog vi bilen hem. Sådan lyx! Jag brukar alltid vara den som handlar mat på fredagarna och då får jag ju släpa hem alla kassarna (som oftast brukar bli fulla med allt från middag, fredagsgott och helgens blombukett), så det kändes skönt att få ta bilen hem. 
 
Nästa helg har vi planer både fredag, lördag och söndag, så det är skönt att den här helgen planerades att bli planfri. Älskar sådana helger. Där man tar dagen som den kommer och hittar på saker som man känner för just för stunden, utan att man måste iväg om man inte orkar. Ska njuta av att sova utan någon klocka.
 
 
Nu ska jag göra lite fruktsallad som vi ska äta till efterrätt, sen ska vi ner i biorummet (som börjar likna ett riktigt biorum nu - både projektorn och nya biofotöljer är på plats, hohoho). Ska visa er imorgon!
 
Ha en så mysig helg hörrni, vi hörs mer imorgon. Då ska jag ta igen lite bloggande från veckan. Puss på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0