Drinkar och middag med Elin


Idag efter jobbet mötte jag upp Elin på söder för en middag. Ni minns Elin va? Vi pluggade till tandhygienist tillsammans på Karolinska Institutet. Vi har inte träffats sedan i mars så hon hade inte hunnit se magen förrän nu. Sist vi sågs var hemma hos mig på lunch och då hade JP och jag precis fått reda på att vi var gravida, bara någon dag innan - men det var ju såklart alldeles för tidigt att berätta något då. 
 
Vi gick till Orchidé och åt middag. Ett thailändskt ställe som hade supergoda drinkar (alkoholfria naturligtvis). Elin tog någon med citrus tror jag och jag valde en med vattenmelon och körsbär, mums!
 
 
 


 
 
Det är alltid lika mysigt att träffa henne. Vi pratade roliga minnen från studietiden, nuvarande jobb och framtid. Sedan lovade vi varandra att det inte får dröja lika lång tid tills nästa gång vi ses. 
 
Innan vi skulle säga hejdå ville jag att vi skulle ta en selfie ihop. För att bilden skulle bli så bra som möjligt var vi tvungna att leta upp ett ställe där solen sken så vi skulle få bra ljus. "Det händer bara tillsammans med dig att man springer runt och letar efter ett ställe för den perfekta selfien".... hehe.
 

Men det där med solen i ansiktet gick sådär...
 
 
 
 
 

Så vi tog ett par steg till vänster och in i skuggan, det blev lite bättre :)
 
 
 
 
 
 

Tack för ikväll, dreamteam forever <3
 


Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Mumsigt :D

2016-06-29 @ 18:16:00
URL: http://leavanny.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka läckra drinkar!

2016-06-30 @ 19:38:46
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0