Det firas på jobbet


Igår blev vi Qulan-certifierade på jobbet. Det handlar om patientsäkerhet och klinikutveckling och är något vi jobbat hårt med det här året. Så igår kom självaste Mikael Zimmerman för att gå igenom allt på kliniken och avslutade med att officiellt certifiera oss. Känns otroligt kul och vi är alla så stolta! 
 
Det ville vi givetvis fira, så efter att ha skålat i bubbel och klappat varandra på ryggarna så gick vi iväg och åt en middag ihop. Vi gick till Ramblas och delade på 17 rätter tapas - bästa som finns!
 
 
 
 


 
 
 
När jag kom hem var jag helt slut. Det är klart att det var lite pirrigt att bli utvärderad och granskad i sitt arbete och när vi klarade certifieringen så var det som att en stor sten lättade från axlarna. Hejja!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0