...och 30-årsfest med en nybliven bloggare


Efter att ha bokstavligt talat fått rusa från Linnéa för att hinna med tunnelbanan blev jag rätt snopen när jag kom fram till stationen och fick höra att det var totalt stopp i trafiken. "Ersättningsbussar är beställda, men med tanke på tidpunkten kan det dröja innan det är igång". Jahapp, JP fick snällt sätta sig i bilen och komma och hämta upp mig. 
 
Väl framme (ett par timmar försent) blev jag varmt välkomnad. Caroline hade fixat så fint och bakat snorgod chokladkaka med nötter som topping. Tidigare under kvällen hade hon serveras Tacos-bonanza och jag är lite småledsen att jag missade den. Såg hur hon hade gått all-in på Instagram, men när jag kom var allt slut och bortplockat. Nåväl, jag får skylla mig själv eftersom jag kom så sent.
 
 
 
Hittade den här lappen i porten när jag kom. Gulliga grannar som svarat på lappen :)
 
 
 
 
 
 
Hon fick givetvis öppna sina presenter när jag kom. Jag hade sagt till JP att han absolut inte fick ge presenterna innan jag kom, så han hade haft kvar dem i bilen. Hon blev iallafall superglad!
 
 
 
Hon släppte också bomben: Hon ska börja blogga! Wiiihuuu, så himla kul! Jag tyckte hon skulle nischa sin blogg som en inredning/pyssel-blogg, för hon är så himla pysslig av sig. Kommer bli så himla kul att få följa henne. Ska ge er hennes blogg när hon kommit igång lite. 
 
Drämde av ett par selfies med 30-årsprinsessan <3
 
 
 
 
Grattis på 30-årsdagen snygging!
 
 




Kommentarer
Postat av: Caroline

<3 <3 <3 <3 <3 :-D <:o)

2016-01-31 @ 20:53:25
Postat av: Caroline

<3 <3 <3 <3 <3 :-D <:o)

2016-01-31 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0