Överraskningsmiddag


Igår hade vi alltså överraskningsmiddag för Nicklas som fyllt 30 år. Han trodde att han skulle ut på middag med familjen och hade frågat flera av oss vänner ifall vi ville följa med, men vi sa att vi inte kunde, att vi hade andra planer men att vi kanske kunde ses senare. 
 
Men så dök vi alla upp där som en överraskning, tror han blev riktigt glad. Vi hade gått ihop ett gäng och köpt honom en upplevelsepresent, för sånt gillar han. Kollade först på helikoptertur över Stockholm, men så bestämde vi oss för att ge honom en provflygning i ett flygplan. Det kommer alltså vara han och en pilot som tillsammans kommer att flyga planet i 30 minuter. Givetvis kommer vi alla att göra honom sällskap och heja på från marken. Lite kul present tycker jag! Han blev jätteglad (och lite nervös tror jag).
 
 
 
Såhär såg jag iallafall ut igår. Invigde både ny blus och nya byxor. Kände mig fin!
 
 
 
 
 
 
 
Det var inte bara Nicklas som fyllt år, utan även Petra. Hon fyllde 26 år i dagarna, så vi hade köpt lite fina blommor och slagit in paket till henne också. Vi gav dem till henne när vi lämnade restaurangen, så vi inte skulle sno spotlighten från Nickebacke. 
 
 
 
 
Både JP och jag åt kyckling med lite olika tillbehör, jag tog en minicaesarsallad till. Ångrade oss lite när de andra fick in sina tender strips som såg fruktansvärt gott ut. Aja, man kan inte välja rätt varje gång...
 
 
 
 
Här har vi födelsedagsbarnet himself och i bakgrunden skymtar man Susanna och Niklas.
 


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0