Våra vackra granar


Jag lovade ju att jag skulle visa er våra granar i år. Jag gillar ju som sagt när det är vitt, ljust och stilrent i inredningen när det gäller resten av hemmet, men när det kommer till julgranen så vill jag gå all in. Massor med pynt, glitter, lampor i olika färger, stora och små julgranskulor och allt annat juligt man kan tänkas vilja hänga i en julgran. När det gäller julgranen så går jag efter "more is more"!
 
Vi hittade en riktigt stor, fin och ståtlig gran i år. På första försöket dessutom - den första granen som grankillen tog fram för att visa oss blev vi sålda på. JP fick själv hugga till den med yxan när vi kom hem och den passade precis in i julgransfoten. Perfekt!
 
 
Den doftar ljuvligt och jag har redan hunnit spendera flera stunder med att bara ligga i soffan och beundra den. Kelly också, hon verkar tycka om alla ljus och färger!
 
 
 
 
 
 
Vi köpte även hem en liten pluttgran som tillsammans med mini-renen (eller en patronus om man vill) ger ett ganska mysigt välkomnande vid vår ytterdörr. Tycker det blev jättefint och renen ser man redan på långt håll. Så himla mysigt med allas belysningar här i radhusområdet, snacka om julkänsla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0