Ny babysitter!


Igår hade vi en riktig mysfredag hemma. Åt kycklingtacos till middag, det var länge sedan nu, så det var på tiden. Hade gjort extra mycket guacamole dessutom. Jättegott som alltid - tacos är livet! Såg sista Harry Potter-filmen (igen!) och somnade som små barn innan klockan slog 23.00. 




Vi har förresten köpt en ny babysitter, en supervariant med 5 olika lägen på hastighet på vaggandet och med flera olika melodier. Det blev en julklapp till mig och JP från mig och JP, hehe. Vi tänkte att den kunde skänka oss lite ro när våra krafter var slut. 

Hon gillar den dock endast när hon redan är på gott humör. Är hon arg eller ledsen så är det bara mammas eller pappas famn som fungerar ändå. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0