Gott nytt år!


Ville bara kika in här och önska er ett Gott nytt år! Vi firar hemma i år, min lilla familj <3 Även om det "bara" är vi så har vi gått all in med trerätters och (alkoholfritt) bubbel i glasen - för fira måste vi ju!


Tänk - för exakt ett år sedan firade vi också nyår här hemma hos oss, men då hade vi sittande middag och fest för 14 personer med allt vad det innebär. Det var ju såklart också kul, men jag skulle inte vilja byta årets firande mot någonting annat! Det är precis så som vi vill ha det. Kellys första nyår och hon är festklädd till tänderna, ni får se fler bilder imorgon.


Ha nu ett riktigt gott nytt år och ett härligt firande av tolvslaget! Vi hörs mer nästa år!




Världens bästa nyårskyss, den bästa hittills! <3 #mosadmedkärlek






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0