Snabbvisit och födelsedagspresent


Idag fick vi ett snabb-besök av Design-Jenny, hennes kille Nicke och deras lilla dotter Jennifer. De är så snälla som lånar ut sitt babyskydd till oss. Alltså den "första bilbarnstolen" som man även kan klicka fast på vagnen. De kostar ett par duktiga tusenlappar annars, och man använder det bara i lite mer än ett halvår. Så vi är så glada att vi får låna det av dem istället. 
 
Sedan fick jag en lite försenad födelsedagspresent då den beställningen inte hade hunnit komma innan vårt firande förrförra lördagen. Det visade sig vara ett par helt underbart fina örhängen i roséguld med glitterstenar - jag älskar dem! Perfekt storlek och lagom mycket bling. Kommer använda dem redan imorgon till jobbet!
 
 
Tack snälla ni!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0