Ny-soffa-party


Eftersom Jessan nyss har flyttat in i sin nya lägenhet har vi alla väntat på en inbjudan till inflyttningsfesten. Den väntade hon dock med tills att hon fått sin nya soffa och bjöd istället in till Ny-soffa-party. 
 
Hon hade dessutom två regler; 
1. Ingen fick ha med sig rött vin. Soffan är ljus och rödvin är det tråkigaste hon vet.
2. Alla måste ta med sig en inflyttningspresent i form av ett foto föreställande henne och gästen i en svart ram som hon tänkt skapa en fotovägg med.
 
Kul idé, förutom rödvinsförbudet då...
 
 
Jag hade dock lite svårt att få till min inflyttningspresent till henne. Det blev alldeles för svårt att bara välja en bild, så det fick bli fyra stycken. Tyckte det representerade hur vår selfie-relation ser ut! <3 Paketerade givetvis in dem i den glittrigaste kartongen jag kunde hitta. Glitter ska glitter ha!
 
 
 
 
 
 
 
Kvällen fortsatte - förutom beundra hennes nya fina soffa - med Singstartema. Vi sjöng oss hesa på både Carola, Pink och Jackson 5. Jag trodde att jag skulle komma hem lagom till nio-filmen, det var iallafall min plan eftersom jag är så fruktansvärt trött efter den här veckan med nytt jobb och allt vad det innebär, men jag höll mig stadigt kvar tills det var dags för partypatrullen att bege sig vidare ut i natten. Då åkte jag istället hem till mitt hjärta. 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0