San Andreas


Jag lyckades övertala min kusin på en bio iallafall. Eller ja, han var inte speciellt svårflirtad men ändå. Så jag skyndade mig med att klä på mig och så åkte jag iväg till Sätra (mycket närmare och smidigare att bli upphämtad där) och så kom han dit med bilen så åkte vi iväg till Heron City.
 
Filmen var bra. Den var väldigt Amerikansk om ni fattar? Mycket macho-man med tillhörande macho-citat och Amerikanska flaggor svaja i bakgrunden under sentimental musik. Men den var ändå bra, sjuka effekter så det kändes som att man var med om allt själv. Hade i stort sett hjärtklappning och andnöd från första till sista minuten. Klart sevärd, en gång iallafall.
 
 
 
Trotsade det gråa vädret och valde sommarskor ändå (vilket jag sedan fick ångra bittert när det började spöregna...)
 
 



Hann med nachotallrik innan filmen också. Kan ju inte åka till Heron City utan att äta en sådan...





Den obligatoriska här-är-jag-och-mina-3D-glasögon-på-bio-selfien.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0