Sjukstuga


Igår på eftermiddagen på jobbet började jag känna av halsont och frågade runt om det var någon som råkade ha en Strepsils i fickan, men försökte skaka av mig det och jobbade vidare. Men senare mot kvällen så blev det mer påtagligt och det gick tillslut över till feber.
 
Gick och la mig tidigt, runt 21-tiden och däckade totalt till runt 10.30 nu på morgonen med en ännu ondare hals. Den är sådär tjock och svullen när man sväljer och vill inte riktigt ge mig sig med varken Strepsils eller varmt te. Varvar nu dem med Alvedon och massor med vatten och hoppas på ett mirakel. Känns som att det är min kropp som säger stopp efter all stress ovanpå jetlagen from hell och immunförsvaret säger nu ifrån på skarpen. Så jag får helt enkelt lyssna och lägga mig under täcket igen.
 
 
Är hemma imorgon också, sen får vi se hur det känns inför torsdag. Håll tummarna för att jag mår som en prinsessa snart igen, tills dess hittar ni mig i sjukstugan.
 
 
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Jenny Norén

Krya på dig!! Isglass är bra! <3

Svar: Tack! Sant, ska be JP köpa hem det <3
tessiesan.blogg.se

2015-03-31 @ 15:29:49
URL: http://littlestarjenny.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0