New in


Hittade lite nya böcker inför sommarläsningen. Jag brukar oftast köpa nya böcker i pocket-shopen på Arlanda varje år, men nu var jag snäppet före och fyndade redan innan vi reser utomlands. Vi har fyra veckor semester i år och bara två av de veckorna har vi resor inplanerade. Först till Spanien med resgänget (de vi åker med varje år + Petra och Niklas) i en vecka. Vi har hyrt ett hus som vi ska bo i - ska bli så himla mysigt. Där kommer vi ligga och plaska i vår egna pool medans männen grillar lunch, middag och nattamat. Sen ska vi en sväng till Gotland också, där JPs föräldrar hyrt ett hus... vänta, har jag redan berättat det här? Aja, hursomhelst. Vi har alltså två veckor som bara är ´lediga´ utan någon resa inbokad och det är då det är tänkt att vi ska sova tills vi vaknar och åka iväg på cykeläventyr så mycket vi orkar. Jag tänker mig att jag kommer ha massor med tid att få koppla bort alla måsten och så chansen att läsa en hel del. Gärna i en hängmatta. Får se om jag hittar någon sådan.
 


De här två böckerna tänkte jag iallafall sluka i sommar. Aldrig hört talas om dem innan, men tyckte båda verkade riktigt spännande och det är verkligen min kopp med te. Spännande böcker och självbiografier.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0