På min gata i stan


Träffade Jessan på (en för henne väldigt tidig) middag på Rörstrandsgatan. Älskar den gatan förövrigt, dels för att jag bor jättenära och det är alltid skönt att ha gångavstånd hem, sen är den fullproppad med restauranger. Det finns säkert över 10-15 olika restauranger på en och samma gata som är max femtio meter lång. Det är alltså alltid ett säkert kort att gå dit. Även som idag på en lördag vid middagstid och de flesta ställena var fullbokade, så är det inte många meter till nästa ställe.
 
 
Haft en perfekt lördagskväll och avslutar den under täcket med Sex and the city på tvn. Tar middagen i ett inlägg imorgon, ska hänga med Carrie och gänget till Abu Dhabi nu...
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0