Årets första AW


Tog årets första AW idag (tänk, hade jag pluggat idag så hade jag säkert vart inne på den 7:e redan) och jag fick med mig Cissi. Det är alltid kul att få umgås lite med sina arbetskamrater sådär på fritiden där allt inte handlar om jobbet. Vi hittade varandra ganska så snabbt, Cissi och jag, och även om vi är väldigt olika så upptäcker vi fler och fler saker och sidor där vi är på pricken lika varandra.
 
Tänkte ta den hela versionen av vår kväll imorgon, nu tänkte jag påbörja fredagsmyset hemma med Jeanne d´arc. Vi hörs mer imorgon!
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Är 30 år gammal och legitimerad tandhygienist. Förra hösten gick flytten till drömradhuset med pojkvännen och nu väntar vi vårt första barn. I november är det dags och vi är så förväntansfulla! Har bloggat till och från sedan 2009 och här på blogg.se sedan 2012. Här får du läsa om min vardag, mina tankar och drömmar. Välkommen!


Follow on Bloglovin
RSS 2.0